kayhan.ir

کد خبر: ۲۸۷۴۹۲
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۳
تسلیت وزیر علوم در پی فوت نخبه‌ علمی کشور

جوان رتبه 25 کنکور بر اثر گازگرفتگی درگذشت

 
 
 
جوانی که با وجود معلولیت شدید توانسته بود رتبه 25 کنکور انسانی سال گذشته را به دست بیاورد به علت مسمومیت گازی به همراه پدرش جان باخت.
به گزارش ایرنا سید اسماعیل نصراللهی نخبه جوان اهل ساری که با وجود معلولیت شدید جسمی و حرکتی به موفقیت‌های علمی شاخصی دست یافته بود و پارسال در کنکور سراسری رتبه ۲۵ گروه علوم انسانی را کسب کرده بود، روز جمعه بر اثر مسمومیت با گاز منواکسیدکربن در روستای پاجی از توابع بخش دودانگه شهرستان ساری همراه پدرش جان باختند. در این حادثه گازگرفتگی دکتر سید احمد نصراللهی، جراح دندانپزشک پرسنل بیمارستان امام خمینی(ره) ساری و فرزندش سید اسماعیل نصراللهی جوان نخبه و دارنده رتبه ۲۵ کنکور سال گذشته رشته علوم انسانی بر اثر نشت گاز در ویلای شخصی جان باختند.
زنده‌یاد سید اسماعیل نصراللهی، با توجه به معلولیت شدید جسمی حرکتی پارسال پس از موفقیت در کنکور سراسری مورد توجه رسانه‌ها و مسئولان استان و کشور قرار گرفته بود تا جایی که وزیر علوم، تحقیقات و فناوری پارسال با این جوان نخبه معلول دیدار کرد.
گفتنی است، وزیر علوم در پیامی با تسلیت درگذشت «سید اسماعیل نصراللهی» جوان نخبه کشور، فقدان او را حسرت مضاعفی برای همه خدمتگزاران ساحت دانش دانست.